Toggle navigation

Рюкзаки Kanken

Повернення та обмін

Товар, замовлений в нашому Інтернет магазині, ви можете повернути (обміняти) впродовж 14 днів, не рахуючи дня купівлі, згідно із законом  України «Про захист прав споживача»,  якщо цей товар не потрапляє в перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну (поверненню) згідно Постанови Кабінету Міністрів України №172.

Обов'язкові умови для повернення або обміну товару:

  1. Товар має бути повністю укомплектований
  2. Наявність оригінальної та неушкодженої упаковки і ярликів
  3. Дотримання товарного вигляду (відсутність слідів експлуатації та носіння)

Перед тим, як повернути  товар, необхідно обов'язково зв'язатися з менеджером для оформлення заявки на повернення. Повернення здійснюється по Новій пошті або ж в пункті самовивозу (тільки Київ).

Повернення через Нову пошту

  1. Товар можна повернути Новою поштою впродовж 14 днів з моменту отримання замовлення.
  2. Для відправлення товару необхідно за телефоном (067) 902-36-67 отримати реквізити для відправлення повернення у менеджера.
  3. Пересилання товару здійснюється за рахунок покупця.
  4. Після відправлення товару необхідно за телефоном (067) 902-36-67 повідомити менеджерові номер декларації.
  5. Після повернення товару за умови збереження його споживчих властивостей і товарного вигляду здійснюється повернення грошових коштів впродовж 14 днів після відправлення.

Повернення в Києві:

  1. Повернення в Києві здійснюється тільки в пункті самовивозу впродовж 14 днів з моменту купівлі.
  2. Перед тим, як повернути товар, необхідно зв'язатися з менеджером за телефоном (067) 902-36-67 і оформити заявку на повернення. Офіс знаходиться за адресою Бессарабська площа 9/1, офіс 1, Київ.
  3. Після повернення товару за умови збереження його споживчих властивостей і товарного вигляду здійснюється повернення грошових коштів способом, аналогічним способу оплати, в день повернення або, у разі відсутності грошей в касі, впродовж 7 банківських днів.

Зверніть увагу:

  • У разі повернення товару неналежної якості, магазин бере на себе витрати на пересилку. Для цього, необхідно надати чек за пересилку товару.
  • Якщо присланий товар не підлягає поверненню, магазин вимушений відправити його назад за рахунок покупця.
  • Повернення грошових коштів, у разі відправлення товару через Нову пошту, здійснюється на розрахунковий рахунок покупця.
  • Якщо товар не працює (пошкоджений), обмін або повернення товару можливі тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.